RSS
 

Tajemniczy klient: Biuro Podróży

Jeśli prowadzisz własne Biuro Podróży? Masz kilka swoich oddziałów? Masz różnych agentów własnego biura? Myślisz o zmianach organizacyjnych działania swojego Biura Podróży?

Zapewne chcesz, aby wszystko funkcjonowało na najwyższym poziomie.

Warto skorzystać z mojej profesjonalnej oceny funkcjonowania własnego Biura Podróży. Opinia osoby niezależnej  z „zewnątrz” zawsze jest lepsza od własnej kontroli. Pracownicy nie zawsze są szczerzy a uśmiechają się bo muszą, bo patrzy na nich Szef.
Ale jak jest naprawdę?

Tajemniczy klient w Biurze Podróży
Wykonuję kontrole w Biurze Podróży jako tak zwany „Tajemniczy Klient”, czyli osoba która udaje zwykłego klienta ale… jednocześnie ocenia Biuro Podróży. Jest to najlepszy sposób oceny: obsługi klienta, uprzejmości pracowników, wiedzy pracowników, funkcjonowania biura, działania strony internetowej, kontaktu przez e-mail, telefon czy wyglądu biura i tego co się dzieje normalnie, kiedy nie ma np. właściciela – szefa w biurze.

Raport i ocena
Po przeprowadzonej kontroli sporządzam raport w którym zamieszczam informację dotycząca działania Biura Podróży, uprzejmości personelu, szybkości udzielanych odpowiedzi, podejścia do klienta, podejścia do sytuacji problematycznych itp.
Raport zawiera też oceny końcowe jak i uwagi.
W raporcie proponuję też jak usprawnić działanie, jakie wprowadzić ulepszenia, co zmienić ewentualnie w jaki sposób doszkolić personel i wyeliminować uchybienia. Niekiedy drobna zmiana, może być bardzo korzystną i przynieść wyjątkowo dobry efekt i oczywiście większe zyski.

Szkolenia
W przypadku trudności z danym zagadnieniem prowadzę szkolenia tematyczne z zakresu np. uprzejma obsługa klienta, obsługa telefoniczna klienta, obsługa elektroniczna klienta (e-mail, chat, skype), systemy komputerowe w Turystyce, systemy rezerwacyjne, systemy CRM, systemy CMS. Podpowiadam sprawdzone rozwiązania które oszczędzają czas, pieniądze a zwiększają zysk. Pomagam też w procesie tworzenia Agenta Turystycznego – Biura Podróży oraz etapie przejścia z Agenta Turystycznego… do TourOperatora.

Komentowanie wyłączone.

 

statystyka