RSS
 

Tajemniczy klient: Hotel, Pensjonat

Jeśli chcesz poznać prawdziwą opinie o swoim Hotelu? Pensjonacie?
Nie boisz się tego co usłyszysz?
Chcesz usprawnić działanie Hotelu, Pensjonatu?
I najważniejsze chcesz – aby zyski były większe, a klienci zadowoleni?
Zapewne tak! i tu działam z pomocą.

Tajemniczy klient
Jako tak zwany „tajemniczy klient”odwiedzam dany hotel lub pensjonat. Jestem zwykłym klientem… ale obserwuję, sprawdzam, bacznie się przyglądam. Mówiąc krótko, niejako testuje Twój Hotel, Pensjonat. Sprawdzam wszystko od pokoju po restaurację, od recepcji po basen (jeśli oczywiście taki jest). To bardzo dobra  skuteczna zewnętrzna forma kontroli, testu danego hotelu czy też pensjonatu.

Raport i ocena
Po przeprowadzonej kontroli czy to oficjalnej czy też jako „tajemniczy klient” sporządzam raport i ocenę końcową. Raport ma za zadanie ocienić stan faktyczny i znaleźć słabe punkty działania hotelu czy pensjonatu. W raporcie są podane dokładne uchybienia, braki, niedociągnięcia oraz sposób jak można taką sytuację rozwiązać w sposób prosty i skuteczny. Jeśli są to braki techniczne podaje zalecenia jak to usprawnić działanie. Jeśli są to braki wyposażenia sugeruję stosowne zakupy czy zmiany. Jeśli są to zalecenia dotyczące pracowników i obsługi – sugeruje stosowne kursy lub odpowiednie szkolenie. Ważne aby nad wnioskami raportu zastanowić się wspólnie i polepszyć funkcjonowanie, bo to są kolejne przychody hotelu czy tez pensjonatu. A przecież nikt nie lubi tracić pieniążków – prawda?

Szkolenie
Szkolenie przeprowadzam dla nowych pracowników, z zakresu obsługi sprzętu, programów komputerowych, obsługi klienta itp. Czasami drobne szkolenie daje niesamowicie pozytywny efekt, motywuje do działania, pobudza pracowników do lepszej obsługi klienta w Hotelu czy pensjonacie. Bywa, że na szkoleniach poruszane są naprawdę bardzo proste sprawy, ale nikt wcześniej tego nie nauczył nie pokazał. Zwykle szkolenie dalej efekt około 60~70% wzrostu zaangażowania pracowników oraz 10~20% wzrost dochodu np. przez lepszą obsługę programu rezerwacyjnego czy obsługę klienta.

 

Komentowanie wyłączone.

 

statystyka