RSS
 

Tajemniczy klient: Przewoźnik autokarowy

Jeśli jesteś przewoźnikiem, posiadasz autokary, jeździsz, kupujesz nowe…

Zapewne chcesz na tym zarabiać prawda? Chcesz mieć wiele tras, dobrych kierowców, wiele zleceń. I to jest oczywiste. Ale czy w Twojej firmie wszytko działa idealnie? Szczególnie kiedy Ciebie nie ma? Czy kierowcy są uprzejmi dla pasażerów? czy Kierowcy umieją współpracować z Pilotami Wycieczek? A czy w biurze szybko odpisują na zapytania o przewóz?

Sam tego nie sprawdzisz. I tu  jestem dla Ciebie idealnym rozwiązaniem na te trudne pytania.

Tajemniczy klient
Jako tak zwany „Tajemniczy Klient” jestem wstanie sprawdzić jak działa Twoja firma transportowa, gdzie popełniasz błędy, gdzie przepłacasz. Sprawdzam czy kierowcy są zawsze na najwyższym poziomie kultury, czy dbają o powierzony im autokar, czy dbają o jego stan i czystość oraz jak wygląda współpraca Kierowca – Pilot. Również kontroluję jak w biurze udzielane są szybko i rzetelne odpowiedzi na zapytanie „o autokar”. Wyszukuję wszelkie problemy, które obniżają jakość usług Twojej firmy transportowej i jestem w tym bardzo dokładny.

Raport i ocena
Po przeprowadzonej kontroli, tworze raport. W raporcie tym zawieram ocenę oraz stan faktyczny, proponuję też usprawnienia i szkolenia. Raport ma za zadnie wskazanie możliwych błędów jak również ich usunięcia, poprawy, usprawnienia działania firmy.

Szkolenia
Kierowcy jak i personel biura warto szkolić, warto podnosić ich umiejętności i obsługę klienta. Prowadzę szkolenia dla Kierowców, jak również dla personelu biurowego firmy transportowej. Kierowców uczę jak razem pracować z Pilotem Wycieczek, jak tworzyć załogę, jak obsługiwać pasażerów.
Natomiast personel biurowy szkolę z zakresu obsługi klienta, obsługi programów CRM, wyceny wynajmu autokaru, planowania i obliczania trasy, sporządzania kalkulacji, tworzenia sprawnie oferty i umowy dla klienta.  Bo to klient jest Twoim płatnikiem.

Komentowanie wyłączone.

 

statystyka